Iris Manders

Argentinië

Na een zeer snelle overeenstemming over de reisdetails (Gwendeline was erg geïnteresseerd in ons project en speelde goed in op onze wensen), was het dan zover. ’s Ochtends vroeg, op vrijdag 6 april, vertrokken we vanaf Schiphol naar Argentinië, waar Gábor ons een goede reis toewenste en ons uitzwaaide. Na enthousiast te zijn ontvangen door gids Adolfo op het vliegveld van Buenos Aires, konden wij beginnen aan ons vijfweeks verblijf in Argentinië. Op de eerste zondag maakte we kennis met Gwendeline en gaf ze ons een aantal tips. Vanaf toen begon het bijna dagelijkse contact met Gwendeline voor kleine en grote zaken, zoals een bus regelen voor een bedrijfsbezoek, details doorspreken voor de verplaatsing naar de volgende stad of voor een kleine vraag hoe iets werkt in Argentinië. Niets was te gek, Gwendeline was altijd bereikbaar, flexibel en bereid om te helpen. Zo begeleidde ze ons ook op het zeer drukke en overvolle busstation van Buenos Aires en op de terugweg naar en op het vliegveld. Daarnaast kregen we de flexibiliteit die we nodig hadden, zoals voor de terugreis van Córdoba terug naar Buenos Aires waarbij de bustickets last minute omgewisseld konden worden.

Ik, als logistiek manager, heb het als zeer prettig ervaren dat Gwendeline in Argentinië aanwezig was, Nederlands en Spaans spreekt, snel zaken voor ons heeft kunnen regelen en ons heeft kunnen begeleiden. Dat kwam erg goed van pas! Gwendeline bedankt voor de goede organisatie!

Spreekt dit u aan?

Pure Latin America laat u graag op een intense manier kennismaken met het prachtige Argentinië, Brazilië en/of Chili

Bekijk onze reizen

Lees wat andere klanten te vertellen hebben

Tom en Julien

Antarctica

We hebben nadrukkelijk voor Pure Latin America gekozen omdat zij onze wensen perfect hebben weten te vertalen in een passend reisprogramma dat volledig aansloot op hetgeen we voor ogen hadden. Daarbij vonden wij het zeer belangrijk om ook een lokaal Nederlands aanspreekpunt te hebben, hier konden zij in voorzien. We hebben een prachtige rondreis door Zuid-Amerika en cruise naar Antarctica gemaakt die onze verwachtingen ver heeft overtroffen. We hebben niets anders dan lof voor de wijze waarop Pure Latin America...

Jacob en Katinka

Argentinië

Enthousiast geworden na een bezoek aan de vakantiebeurs hebben we onze reis naar Argentinië geboekt bij PLA. Gwendeline heeft onze plannen vertaald naar een voorstel en dit is na overleg nog wat bijgeschaafd. Halverwege juli zijn we vertrokken naar Buenos Aires. De volgende ochtend werden we opgepikt door Adolfo die ons door een deel van BA heeft geloodst. Hij kan enorm enthousiast vertellen, en ook tango dansen … In Salta werden we weer keurig naar het hotel gebracht. Ook hier...

Bas en Daphne

Argentinië en Chili

In november 2015 hebben we een 3-weekse rondreis gemaakt door Patagonië (Argentinië en Chili – Torres del Paine) en het noordwesten van Argentinië. Het gedeelte in het noordwesten en onze binnenlandse vluchten hebben we door Pure Latin America laten regelen. Na tien dagen gewandeld te hebben (en iets minder goed te hebben geslapen tijdens de trektocht), waren we dan ook heel blij dat de hotels die Pure Latin America had geregeld uitmuntend waren. Mooie hotels in combinatie met een schitterende...