Mariel, Janet en Meta

Argentinië en Chili

Al heel lang stond Patagonië op onze lijst om te bezoeken. In november 2019 was het dan eindelijk zover. Op de Vakantiebeurs in Utrecht kwamen we bij toeval terecht bij Pure Latin America. In gesprek met Gwendeline gaf hij ons advies over de reis die we zouden kunnen maken. Hij stelde voor om ook het noordwesten van Argentinië te bezoeken om de reis op deze manier gevarieerder te maken, wat een geweldig advies.

Na 2 dagen Buenos Aires, met een fietstour en tangoles zijn we doorgevlogen naar Salta. Daar stond de volgende dag een huurauto klaar waarmee we de omgeving van Salta hebben verkend met als hoogtepunt de Heuvel van de Zeven Kleuren.

Vanuit het noorden zijn we toen doorgevlogen naar Patagonië waar ook weer een huurauto klaarstond. In dit gebied hebben we onder andere de Perito Moreno gletsjer bezocht, het versteende bos La Leona aangedaan en gewandeld door het nationale park Los Glaciares. Vanuit El Calafate zijn we met de bus doorgereisd naar Puerto Natales (Chili) waar we Torres del Paine en omgeving hebben bezocht.

Punta Arenas was de vertrekplaats van onze Australis cruise. Wat een geweldige ervaring was dat en ook het eten aan boord was verrukkelijk, we hebben met name genoten van de heerlijke toetjes. De crew was vriendelijk en behulpzaam en de excursies uitstekend geregeld. Om 7.00 uur ‘s ochtends, in de zon, hebben we Kaap Hoorn kunnen bezoeken. We hebben hier veel geluk mee gehad, want vaak kan het aan land gaan van Kaap Hoorn door het weer geen doorgang vinden.

Alle vluchten, hotels, huurauto’s, transfers en excursies waren perfect geregeld. Wij vonden het ook fijn dat er gewerkt wordt met een Nederlands contactpersoon waarmee je contact kunt opnemen bij vragen of problemen. We kunnen niet anders concluderen dan dat onze droomreis helemaal is uitgekomen, mede dankzij de geweldige organisatie van Gwendeline. Daarnaast hebben wij de persoonlijke benadering voor, tijdens en na de reis ontzettend gewaardeerd. Hartelijk dank voor de organisatie van deze prachtige droomreis!

Spreekt dit u aan?

Pure Latin America laat u graag op een intense manier kennismaken met het prachtige Argentinië, Brazilië en/of Chili

Bekijk onze reizen

Lees wat andere klanten te vertellen hebben

Marco en Mara

Argentinië

Direct na onze rondreis door Patagonië in 2010 hadden we al besloten om nog eens terug te gaan naar Argentinië. Op de vakantiebeurs in de Beurs van Berlage, kwamen we in contact met Pure Latin America en uiteindelijk hebben we samen met Gwendeline onze reis van 4 weken, door het noorden van Argentinië dit keer, samengesteld. Onze reis bracht ons van Buenos Aires via Iguazú naar Salta. Vervolgens naar Mendoza om 4 weken later onze reis weer af te sluiten...

Vincent en Ditte

Argentinië en Chili

We zijn inmiddels weer terug in een koud en nat Nederland en kijken terug op een prachtige reis. De planning van de reis was goed, afwisselend – en uitstekend georganiseerd. De service die we onderweg van Pure Latin America hebben gehad was uitstekend. De hotelkeuzes en locaties zijn ons prima bevallen. De cruise met Australis was de kers op de taart. Zeer goede service; uitstekende bediening – en prachtige cruise. We raden eenieder met reisplannen naar Argentinië en/of Chili aan...

Jacob en Katinka

Argentinië

Enthousiast geworden na een bezoek aan de vakantiebeurs hebben we onze reis naar Argentinië geboekt bij PLA. Gwendeline heeft onze plannen vertaald naar een voorstel en dit is na overleg nog wat bijgeschaafd. Halverwege juli zijn we vertrokken naar Buenos Aires. De volgende ochtend werden we opgepikt door Adolfo die ons door een deel van BA heeft geloodst. Hij kan enorm enthousiast vertellen, en ook tango dansen … In Salta werden we weer keurig naar het hotel gebracht. Ook hier...