Tijs en Viva

Argentinië en Brazilië

Eigenlijk bij toeval kwamen we via Facebook bij Pure Latin America terecht. Na een korte scan van de website en met Gwendeline gebeld te hebben, hadden we al snel het idee dat hij begreep wat onze wensen waren. Gwendeline kon duidelijk uitleggen wat de juiste route was met alles wat we wilden zien, plus een slimme planning i.v.m. kerst en oud en nieuw.

In ruim drie weken zijn we dwars door Argentinië getrokken. We begonnen bij de bergen en de gletsjers van ruig Patagonië. Waarbij de trekking rond de Upsala gletsjer echt een aanrader is. In combinatie met de kennis en het enthousiasme van de lokale gidsen, was deze week vol wandelingen en natuurschoon onvergetelijk en indrukwekkend.

Vervolgens vlogen we op aanraden van Gwendeline naar het noordwesten van Argentinië voor een selfdrive van zeven dagen. De wisselende landschappen daar overtroffen al onze verwachtingen. Van kleurrijke bergen tot hoogvlaktes vol met cactussen. Ook de hotels waren van een uitstekende kwaliteit. Daarna een weekje Buenos Aires om de vibe van de stad mee te krijgen en het nieuwe jaar in te luiden. Tot slot hebben we een bezoek gebracht aan de immense watervallen van Iguazú gelegen op de grens met Brazilië.

Onze reis is een onvergetelijke ervaring geworden. We hadden een strak reisschema, maar doordat we heerlijk werden ontzorgd  door Pure Latin America konden wij optimaal genieten. Een dikke pluim voor Gwendeline en zijn team.

Spreekt dit u aan?

Pure Latin America laat u graag op een intense manier kennismaken met het prachtige Argentinië, Brazilië en/of Chili

Bekijk onze reizen

Lees wat andere klanten te vertellen hebben

Iris Manders

Argentinië

Na een zeer snelle overeenstemming over de reisdetails (Gwendeline was erg geïnteresseerd in ons project en speelde goed in op onze wensen), was het dan zover. ’s Ochtends vroeg, op vrijdag 6 april, vertrokken we vanaf Schiphol naar Argentinië, waar Gábor ons een goede reis toewenste en ons uitzwaaide. Na enthousiast te zijn ontvangen door gids Adolfo op het vliegveld van Buenos Aires, konden wij beginnen aan ons vijfweeks verblijf in Argentinië. Op de eerste zondag maakte we kennis met...

Lees verder

Emily, partner en 4 vrienden (uit België)

Argentinië

Wij hebben een fantastische rondreis door Argentinië achter de rug met vele mooie herinneringen. De organisatie van Pure Latin America was heel goed. Onze gidsen waren prima: Remi, Carina en Diego. Chauffeurs waren allen goed behalve de chauffeur die ons op de laatste dag naar het vliegveld van Buenos Aires bracht. De eerste tangoavond was super en van de tweede bijgeboekte tangoshow hebben we ook zeer genoten en geen spijt. Het programma was goed. Een minpuntje: we arriveerden na het...

Jacob en Katinka

Argentinië

Enthousiast geworden na een bezoek aan de vakantiebeurs hebben we onze reis naar Argentinië geboekt bij PLA. Gwendeline heeft onze plannen vertaald naar een voorstel en dit is na overleg nog wat bijgeschaafd. Halverwege juli zijn we vertrokken naar Buenos Aires. De volgende ochtend werden we opgepikt door Adolfo die ons door een deel van BA heeft geloodst. Hij kan enorm enthousiast vertellen, en ook tango dansen … In Salta werden we weer keurig naar het hotel gebracht. Ook hier...